1. Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt verstuurd?
Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden. Op het moment van verzending zult u een bericht ontvangen. Mocht uw zending toch vertraging oplopen dan zullen wij u tijdig op de hoogte brengen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Kan ik een bestelling laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres?
In de bestelprocedure kunt u kiezen voor een ander afleveradres. Uw bestelling zal dan zonder factuur op dit adres worden afgeleverd.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Een product is uitverkocht, kan ik het toch bestellen?
Studio Harm en Elke maakt enkel en alleen unieke handgemaakte producten hierdoor is er altijd maar 1 van een product op voorraad. Stuur een mail naar info@harmenelke.nl om te vragen of het mogelijk is het artikel naar uw keuze bij te maken.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail gekregen.
Neem dan contact met ons op, omschrijf uw bestelling en wij gaan dan na of de bestelling wel is binnengekomen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Kan ik mijn artikelen terug sturen naar Studio Harm en Elke?
Ja, onbeschadigde, ongebruikte artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst retour worden gestuurd mits u aan de voorwaarden voldoet en de procedure volgt.
1. U dient binnen de 14 dagen na ontvangst contact op te nemen met Studio Harm en Elke. Vermeldt daarin uw ordernummer en welke items u retour wilt zenden.
2. Verpak de ongebruikte, onbeschadigde items in een degelijke en voldoende gefrankeerde* verpakking incl. een kopie van de bevestiging die u per mail heeft ontvangen.
* Het risico van verlies of beschadiging tijdens transport is voor de verzender.
De kosten voor het retourzenden van de producten zijn voor U “de zender”.
3. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde poststukken worden door Studio Harm en Elke niet aangenomen, ongeacht de reden van het terugsturen.
4. Het bedrag zal binnen 30 werkdagen aan u worden terugbetaald.
Adres gegevens:
Studio Harm en Elke
Daalakkersweg 4.26 5641 JA Eindhoven
Nederland
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
6. Wat moet ik doen bij transportschade ?
Bij transportschade kunt u per mail (info@harmenelke.nl) binnen 48 uur na ontvangst contact opnemen met Studio Harm en Elke. Vermeldt de schade duidelijk in de mail.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
7. Wat moet ik doen bij een defect artikel ?
Bij defecte artikelen die jonger zijn dan 12 maanden kunt u contact opnemen met Studio Harm en Elke. Vermeldt het defect duidelijk in de mail.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
8. Kan ik mijn bestelling laten inpakken als cadeau ?
Wij pakken helaas geen producten in als cadeau. Wij verpakken ze alleen voor een veilig transport.